https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22 AIO Garanti

AIO Garanti Koşulları

 

  • Değerli müşterimiz, seçiminiz için teşekkür ederiz, bu ürün GREEN garantisi altındadır ve bu ürünün tüm donanım parçalarında teknik kusurlar, kullanılan malzeme ve üretim koşullarından kaynaklanan hasarlar, bunların iyi durumda ve orijinal olması durumunda garanti kapsamında olacaktır. fiziksel hasar yok. Bu garantinin alınması, müşterilerin koşulları kabul etmesi anlamına gelir.
  • Cihazın garanti süresi, kutu etiketinde veya cihazın garanti kartında belirtilen tarih esas alınarak hesaplanır ve garanti hizmetleri ancak kart veya etiketin kutu üzerinde taşınmasıyla verilebilmektedir. Müşteri, satın alma sırasında ürünün fiziksel sağlığını, cihaz üzerinde seri etiketi ve hologramın olup olmadığını ve geçerli tarihli garanti kartı veya etiketini kontrol etmekle yükümlüdür.
  • Cihazın sorunu Windows'un silinmesinden, virüs bulaşmasından ve kurulu yazılımlardan kaynaklanıyorsa gerekli ücretler alınarak sorun giderilecektir.
  • AIO'nun bazı yazılımlarda çalışmaması veya çevre birimleriyle uyumsuz olması, onun arızalı olduğu anlamına gelmemektedir ve bu ürün, garanti açısından sağlıklı kabul edilmektedir.
  • Cihazın (kutu veya garanti kartı üzerindeki etikette belirtilen) teknik özelliklerinde ve iç parçalarında herhangi bir değişiklik olması, seri numarası, hologram ve ürün tanıtım etiketinin, kutu veya garanti kartı üzerindeki etiketin bulunmaması veya bozulması veya Green uzmanların teşhisi ile cihazın yetkisiz kişiler tarafından açılması garantiyi geçersiz kılacaktır.
  • Geçersiz ve standart dışı markalara bağlı parçaların kullanılmasından, standart dışı alet ve hafızaların USB portlarına bağlanmasından, giriş ve çıkış portlarının şehir elektriğine bağlanmasından kaynaklanan hasarlar, hatalı bağlantı veya hatalı kablo ve dönüştürücülerle başka cihazlara bağlantı yapılmasından kaynaklanan hasarlar, Sıvıların ve kimyasalların girmesi, sülfatlaşma, elektrik dalgalanmaları, yangın ve yıldırım, darbe, uygunsuz kullanımdan kaynaklanan hasarlar, yetkisiz kişilerce yapılan servis işlemleri, standart altı ve standart dışı aksesuarların kullanılması, kırılma, fiziksel ve görünüm hasarı, kasıtlı tahribat, cihaza verilen zararlar konnektörler, cihazın yanlış kullanımı, doğru bakım şartlarına uyulmamasından kaynaklanan arızalar (aşırı soğuk, yüksek sıcak, kuvvetli manyetik dalgalar, çok fazla toz ve kir girişi gibi), farklı adaptörler, yaralanmalar ve hasarlar, her türlü dosya veya programın kurulmasından veya güncellenmesinden ve virüs sızmasından, renk değişiminden veya görünür yanıklardan, panelin bükülmesi ve bükülmesi, pimlerin ve konektörlerin çatlaması, kırılması veya ezilmesi, standart dışı kullanımdan kaynaklanan hasarlar (OVERCLOCK, ürün kılavuzuna dikkat edilmemesi ve Green uzmanlar tarafından teşhis edilen diğer fiziksel kusurlar gibi) garanti kapsamına girmez.
  • Global standarda göre ekranında 3'ten fazla yanık piksel (en az 4 piksel) bulunan cihazlara hizmet verilmektedir.
  • Alıcı, cihazın garanti merkezlerine nakledilmesinden sorumludur.
  • Green, BIOS şifresinin unutulmasından ve cihazın hafızasındaki bilgilerin kaybolmasından sorumlu olmayıp, bilgilerin yedek kopyasının alınmasından müşteri sorumludur.
  • Şifre kurtarma işlemi yalnızca geçerli bir satın alma faturası ibraz edilerek ve yasal makamlara sorularak ve mümkünse gerekli ücretlerin alınmasıyla yapılacaktır.
  • Garanti kapsamı dışında kalan cihazlar mümkünse ilgili ücretler alınarak onarılacaktır.
  • Bilgisayar parçalarının hızla değişmesi ve gelişmesi nedeniyle, değişim ihtiyacı olması ve orijinal modeldeki cihazın mevcut olmaması durumunda güncel fiyat dikkate alınarak benzer modelde bir cihaz sağlanacaktır.

 

https://www.high-endrolex.com/22https://www.high-endrolex.com/22